به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان بصورت سرزده با حضور در مخابرات منطقه هرمزگان از فرایند ملاقات مردمی و ارائه خدمات به شهروندان، در آبان ماه سال جاری، بازدید کرد و افزود:ملاقات مردمی در ادارات، موجب همدلی دولت و ملت است و حل مشکلات مردم، وظیفه ی ذاتی دولت هاست.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم، ولی نعمت این نظام هستند و باید کرامت مردم در ادارات و دستگاه های اجرایی استان رعایت شود و رعایت کرامت و شان مردم نیز در گروی انجام به موقع درخواست های آنان در چهارچوب قوانین است.
اعتمادی بیان کرد: کارمردم باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا در وقت و هزینه آنان، صرفه جویی شود.
گفتنی است مدیران و مسئولین مخابرات منطقه هرمزگان نیز ضمن تشکر از حضور مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان در مجموعه خویش، افزودند: تقریبا کلیه خدمات این دستگاه به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه های ۲۰۱۱۷ در خصوص خرابی تلفن، سامانه ۲۰۲۰ خدمات به مشتری، سامانه ۲۰۲۱ اپراتور روابط عمومی و… ارائه می شود.
https://www.pasinehormozgan.ir/?p=33545